fredag den 4. januar 2013


I dag er jeg lige så slatten som en karklud. Jeg har været så uheldig at samle en dum og træls influenza op somewhere. Hele natten og dagen i dag har jeg haft det uretfærdigt skidt og kun ligget i min seng. Min plan for dagens indlæg var ellers outfitbilleder. Sygdom, nattøj, snot, bleghed og the har dog aldrig været så fashion. Nogle mennesker kan formå at tage smukke billeder i sengen og se sløj ud, som eksempelvis Angelica Blick, men jeg kan desværre ikke formidle det til nogen elegant. Når jeg er syg, ligner jeg virkelig Jerusalems Ødelæggelse. Midt i min sygdom/kedsomhedshule begyndte jeg at kigge diverse billeder igennem på min computer og fandt disse. De er taget af min mor i sommers, og jeg synes hun har fanget en fin stemning som jeg ret godt kan lide. Som person elsker jeg alle årstider, men efterår og vinter er mine favorit årstider, med henblik på beklædning. Dog craver jeg engang imellem disse dage hvor man kan tage en så let outfit på som på ovenstående billeder. Især nu hvor skolen er startet igen, der er altid helt forfærdeligt koldt på min skole, så man skal nærmest pakkes ind som var man på skiferie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar