lørdag den 19. januar 2013

Jeg sender jer alle et lille luftkys, fordi i er de sødeste læsere. Det seneste stykke tid er aktiviteten her på bloggen steget meget. Besøgsantallet er højt hver dag, og jeg får mange søde kommentarer, eller mange og mange.. Flere end jeg plejer i hvert fald. OG det er de små ting, der tæller! Det gør mig så glad, at mit store arbejde bliver sat pris på. Jeg ligger så meget tid og tanker samt kærlighed i min blog, og man kan roligt sige at det er mit lille hjertebarn. Jeres anerkendelse betyder meget for lille mig. Selvom min blog hverken er stor, populær, har mange faste læsere, eller noget i den stil, så havde jeg aldrig regnet med at jeg ville komme så "langt". Jeg startede bloggen som et projekt, og noget jeg var nysgerrig for at prøve. Noget jeg ville gøre for min helt egen skyld, for at bruge min kreative side til noget. Jeg blogger stadig for min egen skyld, men det er efterhånden blevet vigtigt for mig, at inspirere jer. Så endelig sig til, hvis der er nogle ønsker fra jeres side, så vil jeg se om jeg kan opfylde dem. Jeg vil bare sige tak for jer, i er så søde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar