fredag den 11. januar 2013

Lige nu (hvor jeg ingen penge har) craver jeg disse to t-shirts fra Adidas og Nike. Jeg har siden USA været så glad for min Obey t-shirt, og nu ønsker jeg mig bare flere t-shirts i samme lidt drengede stil. Obey t-shirten er meget skatertypen, disse to er meget sporty og cool. Jeg ville bære begge så de sidder en smule løst uden at være alt for oversize. Hvis de blev mine, ville jeg rulle ærmerne op, tage mine vans på og et par sorte jeans, så sidder den i skabet.  Den fra Adidas kan købes på Asos, den fra Nike kan købes på Nelly. 

2 kommentarer:

  1. Heej!
    Super fede T-shirts ;-)
    Har du lyst til at følges?? Vil føølge dig, så snart du følger mig, og har skrevet en kommentar, så jeg ikke at følge dig!
    Knuz Katarina...

    Http://girlistuffs.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katarina :-)
      Ja, synes du ikke de er fede? Det synes jeg i hvert fald!

      Nu må du endelig ikke misforstå mig. Jeg går bare ikke ind for hele idéen med at følge hinanden for at få flere læsere, og det med at man kun vil følge den anden hvis hun følger ens egen blog. Jeg ønsker derfor ikke, at gå ind og følge din blog for at få dig til at følge min. Du skal kun følge min blog hvis du synes den er spændende og noget du gider følge med i og læse om. Måske forstår du ikke mit synspunkt, men sådan er det nu engang :-)

      /Simone.

      Slet