onsdag den 23. januar 2013

Således ser mine yndlingsnegle ud. En grå-sort lak nederest og min Essie glimmer ovenpå. På billederne her, har jeg flere lag af Essie lakken på, normalt har jeg ikke nær så meget på - Det er forskelligt fra gang til gang. Jeg har skrevet et indlæg for et stykke tid siden, hvor jeg skrev min mening om mine neglelakke købt i USA. Både med hensyn til udseende, holdbarhed og hvor hurtigt de tørrer. Begge ovenstående neglelak ingår i dette indlæg, og det kan læses her. Essie lakken hedder "Set in Stones" og Sally Hansen lakken hedder "340 Black Platinum". 

Dette negle-look ser meget pænere ud til folk med længere negle end jeg (har jeg erfaret), man skulle tro jeg var neglebidder.. Udover mine korte negle, så ved jeg ikke lige hvad der sker for, at min hånd ligner en mops på dette billede. Rynker über alles, haha. Tror det er grundet måden jeg holder lakkerne på, but don't know!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Thank you, Christine :-) Det er så dejligt nemt at lægge på, hvilket er fedt når det er ens fortrukne "look" til sine negle :-D

      Slet