onsdag den 6. februar 2013

Det er ingen hemmelighed, at jeg er en stor fan af Just Female. Jeg elsker det meste de laver, og har gennem tiden købt meget af både deres tøj og smykker. Det vil jeg helt sikkert blive ved med. Min personlige mening er, at Just Female bliver ved med at komme med med nyt og bedre, bare generelt positive overraskelser. Jeg har via deres facebookside luret deres SS13 kollektion, og disse fire outfits er klart mine favoritter. Hvis jeg havde pengene, havde jeg købt det hele. Noget af det er allerede kommet på deres hjemmeside, og resten kommer nok. Jeg synes i skulle gå derind og kigge, for der er generelt en masse lækkerier både fra Just Female og Second Female. For at komme til deres hjemmeside - Klik her. I burde også følge deres facebook side, der ligger de nemlig en masse fede updates ind :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar