tirsdag den 19. februar 2013


Min nye SMUKKE ring. Var tryllebundet ved første øjekast, og har brugt den hver dag siden jeg købte den. Den er fra mærket Scent Cophenhagen og kostede kun (og hold nu fast) 100 kr. Prisen gjorde bare det hele meget bedre. Jeg elsker dens look, da den er mørk og rå på samme tid med at den er ganske minimalisktisk og feminin - Og det er altså ringen med den lille sten, jeg refererer til.  

Jeg har forsøgt på at finde den frem på nettet til jer, men uden held. Måske dukker den op før eller siden - jeg ved nemlig desværre ikke hvad navnet på den er. Til mine søde læsere fra Holstebro og omegn: Den er købt i M'Sign. 

3 kommentarer:

  1. Iiih hvor er den bare fin! og hold da op - 100 kr?!
    Må se om jeg kan finde den her på Sjælland :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? :-D
      Den kan købes i Norr i København, fik jeg lige at vide på Instagram!

      /Knus

      Slet
  2. http://norrshop.com/brands/scent-cph/nikoline-oxideret.html
    den er lige her, på deres hjemmeside ;-)

    SvarSlet