søndag den 10. februar 2013

Så blev det også min tur til at give mig selv et kæmpe spark i røven. Nu går den altså ikke længere for mit vedkommende. Jeg spiser og drikker generelt ret godt og sundt, men jeg har været en doven las til at komme ud og bevæge mig. I dag startede jeg derfor i fitness og ser frem til at arbejde hårdt, så jeg forhåbentlig opnår en bedre energi samt en pænere krop som jeg kan være tilfreds med. Jeg har i den forbindelse været enorm heldig, da jeg har fundet nogle fede tilbud på fitness tøj og sko. 

Jeg fandt to par Nike løbetights på tilbud, i en butik ved navn "Runners Corner" i herning (ligger også i Viborg og Silkeborg). Nomal prisen for begge par var 500 kr. men de var begge sat ned med -40 %, hvilket jo er vildt nok i sig selv. Der var så utroligt nok - 50% oveni de i forvejen - 40%, hvilket gjorde at jeg fik begge par til kun 300 kr. Det var jo helt vildt fedt! Begge par er godt nok til mænd, men det synes jeg personligt der er bedøvende ligegyldigt. 

Nike skoene er godt nok ikke lige de farver jeg havde ønsket mig, men det er fitness for pokker, så måtte droppe min forfængelighed og købe andet end sort og hvid. Jeg er nemlig så uheldig at have en str. 35/36 fod og kan INGEN ordentlige fitness- eller løbesko passe, da de alle sammen starter fra str. 37,5. Efter uendelig søgen og en stædighed, der ikke ville give 900 kr. for et par fitness sko, fandt jeg disse ved et tilfælde. De er af modellen "Revolution" og kostede kun 299 kr. i Bilka i går aftes. Så kunne jeg godt leve med disse farver, nu hvor jeg endelig fandt en str. 36 til så fantastisk en pris. 

1 kommentar:

  1. Hvis du er en størrelse 35/36, så kan man jo også tage Nikes børnestørrelser (eller generelt sportsmærkernes børnestørrelser). Børnestørrelserne laves ofte i mindst lige så farverige udgaver som voksenstørrelserne, og udvalgte ved Nike er hvert fald fint i de fleste sportsbutikker...

    SvarSlet