tirsdag den 9. april 2013

Puha, jeg har mange ting at se til for tiden. Det går lidt udover bloggen, det ved jeg. Det er simpelthen noget i må bære over med, for jeg er nød til at sparke ekstra røv i skolen her til sidst og der sker også en masse på det sociale plan. Nu når vi snakker om skole, er jeg nød til lige at fortælle hvor stolt jeg er over mig selv. Jeg har for et par uger siden, været oppe til terminsprøver. Jeg har simpelthen formået at på 10 i både dansk og engelsk og 7 i international ø. Til terminsprøver får jeg godt nok altid 10 i engelsk, men som regel 7 i dansk og 00 i international økonomi, så jeg er så glad og helt forbavset over mig selv. Jeg mangler stadig at få afsætning og tysk tilbage, så det bliver spændende. Nu vil jeg begrave mig i tysk forberedelse til mundlig prøve-eksamen imorgen, yay...... Håber i får en sjovere aften end jeg, kys. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar