tirsdag den 2. april 2013


T-shirt - Obey     Jakke - Second Hand     Jeans - Dr. Denim     Sko - bianco

Hej alle i søde. Måske har i undret jer over, hvorfor bloggen har stået så stille på det seneste? Det skal jeg fortælle jer. Her i ferien, har jeg rent faktisk ikke rigtig holdt en skid ferie. Jeg har nemlig knoklet min røv ud af bukserne med en skoleopgave. Det var en synopse, der skulle afleveres kl. 08.00 her i morges, og jeg skal til eksamen i det, til sommer. Jeg følte mig bestemt ikke særlig inspireret eller fashion for den sags skyld, når jeg sad foran min computer i nattøj, med bøger überalles og følte mig forever alone. Jeg håber i forstår min situation, for sådan er det altså! Håber dog, at i har nydt jeres påske alle sammen. Kys fra mig

2 kommentarer:

  1. Fedt outfit :) Hvor har du købt t-shirten?

    SvarSlet
  2. Hej simone :-) Kunne du ikke fristet til at lave en collage med lancier kjoler? Ved der mange som mangler inspiration, og kunne være super fedt og anderledes.

    SvarSlet