mandag den 20. maj 2013

Kjole - Lokalt Genbrug     Sko - Zara     Øreringe - Stars by P     Armbånd - Dyrberg/Kern     Clutch - Blond

BOOM! så fik i jer ellers lige en stor fed billedbombe her. Men ladies, så ledes så jeg altså ud i lørdags på min gallaaften på skolen. Mit outfit blev lige som jeg ønskede og jeg var selv super tilfreds med  mit meget enkle look. De andre piger var simpelthen også helt fantastisk smukke i deres fine gallakjoler med tyl, sten, bare rygge osv. det skal de have :-) Med hensyn til aftenens forløb, så havde jeg den sødeste gallapartner, der vartede mig op som en prinsesse hele aftenen. Jeg blev hentet i en smuk hvid limousine, fik smukke roser, fik alkohol på hans regning hele aftenen og han trak stolen ind og ud i bedste gentlemanstil hele aftenen, så galant. Derudover inviterede han mig op til galla på den sødeste måde for et par måneder siden; Til fællessamling (mikrofonmøde) på skolen, hvor hele skolens elever sad. Jeg blev kaldt op til mikrofonen af vores rektor. Derefter dukkede min gallapartner frem med en rose i hånden, og spurgte mig om jeg ville være hans gallapartner. En super tilfreds pige jeg er :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar