lørdag den 1. juni 2013


Buksedragt - Second Female       Cardigan og solbriller - H&M        Clutch - Blond        Sko - Asos

I går var en rigtig god dag. Jeg var oppe til IØ skriftlig eksamen og selvom det gik skidt, er jeg lykkelig over aldrig at skulle have det fag igen, min dejlige veninde Charlotte kom på besøg, jeg nød solen, var ude at spise og havde tøsehygge med min søster og Charlotte. Læseferie er the shit!

BTW. Med hensyn til den video med mine fødselsdagsgaver: Den skal nok komme! Jeg er ikke selv ejeren af en computer med et godt webcam og heller ikke et videokamera. Jeg havde egentlig planer om at lave en video til jer på Charlottes MAC i går, men hun glemte den desværre. Så jeg må se om jeg kan nasse mig til, at låne en andens snart :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar