onsdag den 7. august 2013


T-shirt - A Question Of (link)    Nederdel - Minimum

Prøv at se min lækre nye t-shirt fra A Question of, hvad siger i så venner? Jeg er selv fan med stort F. Og ved i hvad? Jeg har ikke betalt en eneste krone for den, for jeg var den HELDIGE vinder i deres konkurrence på instagram (a_question_of) om en valgfri t-shirt - Der er mange forskellige lækre modeller på hjemmesiden, men denne fangede mit blik. Faktisk er den blå, og det har været noget af en beslutning, at vælge et stykke tøj der hverken var sort, hvidt eller grå, men jeg er allerede så glad for den - Der kommer nok snart billeder med t-shirten igen, hvor i kan se farven in action, disse billeder egnede sig bare ikke til det. 

NB! Det skal siges at denne model er MEGET lille i størrelsen, hvis man spørger mig. Jeg er normalt en small i t-shirts, medium hvis den skal være oversize, i denne har jeg en str. Large :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar