tirsdag den 28. juni 2011

Dagen i dag


I dag kom min veninde Marta forbi et par timer, hvilket jeg glæder mig til. Vi tog på standen i Bremdal og hyggede os i solen, skønt skønt skønt! Hun havde også taget min fødselsdagsgave med som jeg har glædet mig meget til at få, da jeg havde fødselsdag den 6. maj, så det er noget tid siden nu. Jeg fik en super skøn gave i fom af en mascara og en renseolie til ansigtet, hvilket man ALTID kan bruge!


Her er de skønne gaver fra hende. Rent faktisk er de købt i min egen mors hudpleje klinik. Hun har sin egen lige klinik her hjemme i vores hus. Jeg havde ønsket en masse ting (blandt andet de ovenstående produkter) til min fødselsdag for familien og undrede mig også em smule over, at jeg intet fik af min mor, nu hvor det var fra hendes klinik... Nu fik jeg så svaret, det var fordi hende og min veninde Marta aftalte, at hun kunne give mig det istedet for. Det synes jeg var en rigtig dejlig overraskelse! Gaver kan man da vist altid bruge ;-)

* Min mors klinik hedder Mariannes Hudpleje, og er til at finde her: http://www.hudpleje-holstebro.dk/


 Udover et par rigtig dejlige timer og at det var gost at se hende igen er dagen i dag er knap så skøn....  Jeg skal have min venstre storetå opereret for nedgroet negl, hvilket ikke er første gang. Det er nu fjerde gang jeg skal have det gjort. Jeg har fået det gjort i begge sider flere gange, hvilket betyder at min tånegl bliver smallere og smallere for hver gang, det er jo ikke ligefrem er det en pige ønsker sig. Mange spørger om grunden til at det er sket så mange gange er, at jeg bruger for små sko, men det er det ikke, for jeg er en størrelse 35 og bruger som regel 36, da ikke alle sko er til at finde i så lille en størrelse. Man kan vel ''bare'' kalde det et tilbagevendende (stort)problem, som forresten gør ualmindeligt ondt, så imorgen skal jeg bruge hele dagen i sengen med benet opad. Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar