fredag den 17. juni 2011

Dagens gerninger

Ud over at have startet min blog i dag er der også sket en masse andre ting. Dagen startede med at jeg var til Tysk skriftlig årsprøve (jeg går på Handelsskolen i Holstebro, afslutter mit første år)  jeg cyklede hjem da jeg var færdig, med et fladt bagdæk, hvilket aldrig er sjovt. Jeg kom hjem ved 12 tiden og har siden haft gang i en masse projekter. Min kære rumbo fra min efterskole år 08/09 kommer og besøger mig imorgen, så jeg er gået igang med det helt store rengøringsprojekt på mit værelse, elsker når mit værelse er rent og pænt (jeg er til tider lidt af et rodehovede) Det ved de fleste, der kender mig vist også. Til gengæld rydder jeg rigtig pænt op når jeg så er igang... Lige nu sidder midt i en velfortjent ''pause'' i min seng og slapper af. Min dejlige mor kom ind noget lækkert som jeg nu sidder og nyder.

Mh! En kop dejlig varm kakao og bastogne kiks. Min mor vidste lige hvad jeg havde lyst til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar