lørdag den 18. juni 2011

Lovely Lørdag

I dag er min dejlige rumbo, fra min efterskoletid, på besøg. Hende og jeg finder altid noget sjovt eller hyggeligt at lave. Denne her gang har vi bare hygget, guffet slik og chips, spillet bezzerwizzer og en masse andre ting. Nu ligger vi i min seng og hygger foran fjernsynet, igen med en pose chips.

Et billede og hende og jeg fra en weekend i April, inden en god bytur.

Da vi tit høre, at vi ligner hinanden, synes jeg det var på sin plads at informere
jer om, at det er mig til venstre på billedet og Charlotte til højre.



Min mor og jeg sørgede for et bord fyldt med lækre ting, som vi tre hyggede os med. Da min mor og jeg begge to elsker Verdi tænkte vi at det var en god anledning til at vi kunne få smagt den nye derfra i rød med granatæble smag. Den kan varmt anbefales, da den er frisk i smagen. Den lyserøde med hindbær smag er nu min favorit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar