torsdag den 23. juni 2011

Fordi jeg elsker hygge og jordbær





I fredags

I fredags inden jeg gik i seng stod den på jordbærkage, chips, vingummi og juice. Rigtig usundt, men til gengæld også rigtig lækkert. Resultatet på en hyggelig aften med min mor, papfar og lillesøster. I min familie kan vi ikke få nok af jordbær om sommeren :-)


Igår aftes



Igår aftes hyggede jeg med min veninde Katrine. Hun kom med jordbær som vi nød sammen med en skål bastogne kiks og et glas rekorderlig med strawberry lime smag. Vi hoppede i nattøjet, satte en film på og spiste vores godter. Opskriften på en god tøse-hygge aften! :-)


I dag

Tænkte lige i skulle se dette billede, da min veninde camilla og jeg i dag skulle hygge med nogle rugbrøds-madder. VERDENS STØRSTE agurk lå i hendes forældres køleskab. Det er lidt svært at se på billedet, men den var faktisk næsten lige så lang som min arm. Bananen ved siden af var et forsøg på at vise hvor stror agurken egentlig er.. Det var dagens grin :-D


Rugbrødsmadder og jordbær med mælk, fløde og sukker, mmmmmh :-) lige til at guffe i!


Min veninde, Camilla, som jeg har været sammen med i dag, har jeg kendt ''siden før jeg blev født''. Vores mødre gik til gravidsvømning sammen og blev veninder. Det resulterede i, at Camilla og jeg har kendt hinanden, og været veninder, lige siden den dag jeg blev født. Hende og jeg har altid haft en ting med at spise enten rugbrødsmadder, ristet toeastbrød med smøreost, morgen rundstykker og meget andet. I dag stod den på rugbrødsmadder med hvad der lige var i køleren og lækre jordbær til dessert... Jeg klager bestemt ikke!!


Lige et lille før-og-nu billede af hende og jeg. På det første billede er vi omkring 9 måneder gamle, nu er vi begge blevet 18. Hold da op hvor tiden bare flyver afsted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar