torsdag den 30. juni 2011

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!

I dag er det jo min søde mors fødselsdag og det har været en rigtig hyggelig dag. Stod op klokken 08.00 for at synge for hende og give gaver på sengen, så stod den på det store morgenmads bord, derefter gjorde vi alle os klar og tog ned i byen og spiste frokost på restaurant Latrinerly. Derefter kiggede vi lidt butikker og hyggede os, nu er vi herhjemme, vi har fået det helt store kaffe-kage bord og jeg har lige fået min en lille lur. Min onkel, fætter og kusine er lige kommet ind af døren og om lidt kommer min kæreste, og så står den på lækker grill. En dejlig dag fyldt med lækker mad er ikke til at klage over! ;-)



Min mor fik i alt 5 rigtig smukke buketter blomster, her er så tre af dem.
Ikke lige et billede af min buket i vasen, da i nok selv kan regne ud hvordan det ser ud, nu når i har set vasen.


 Et lille udsnit af henes gavebord. Hun har fået flere siden og er så forkælet! Jeg syens personligt disse støvler er super fede, dem fik hun af min storesøster.

Lige et lille hurtigt billede af mig inden vi skulle på restaurant. Nyder rigtigt at kunne bevæge mig rundt igen :-)!

Vores lille hund Liva, sur over at hun ikke skal med.

Min mad på restaurant Latinerly - mmh, smage super lækkert!

Kage-kaffe bordet var også lækkert!

2 kommentarer:

  1. Håber din søde mor havde en god dag sammen med sin dejlige familie! :-)

    SvarSlet
  2. Det havde(og har) hun i hvert fald, og det bliver ved til klokken slår 12, som hun siger. Skulle hilse fra hende og sige: ''Det er så sødt af dig, at tænke sådan på mig din søde tøs :-)''

    SvarSlet