fredag den 8. juli 2011

Flashback - Sommer 2010.

Jeg tænkte, at dagens indlæg skulle være nogle billeder fra sommeren sidste år, både fordi det er gode minder men også fordi jeg har forandret mig meget i løbet af året.

Kroatien

Min far og jeg på shopping - Synes det er et sjovt billede, hvis man nu kigger på skiltet bagved :-)




Vandgymnastik i hotellets pool.

Min kusine Channe og jeg inden en bytur.

Fra venstre: Lotte, mig og min kusine.

 Min far og jeg havde en sjov aften, haha :-)


Ude at sejle.

I færd med at vaske mine fødder.



Sønderjylland





Øvrige

Min smukke mor :-)

Min mor og lillesøster på Jensens bøfhus.

Mig en dejlig sommerdag.

Min søde hund Liva i min søsters dukkevogn.

En dag sammen med en veninde.

Skrevet i sandet, da min kæreste og jeg var i Skagen med hans familie.

Min søde lillesøster og jeg, ude at plukke jordbær.

Min lillesøster, min mor og jeg.

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige sommerbilleder :) Det får smilet frem, her midt i regnen!

    Er netop blevet fast læser. Håber du måske vil komme forbi, og blive det samme?
    Kh Kristina
    www.kristinakragh.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder! Ser ud som om, at du har haft nogle rigtig gode sommerdage sidste år :-)

    SvarSlet
  3. Det er jeg bare super glad for at i synes! Det var nemlig også en rigtig dejlig ferie jeg havde mig sidste år - Sommeren i år er lige så skøn, er netop nu kommet hjem fra sommerhus :-)

    Dejligt at høre Kristina, altid så skønt med en sød kommentar fra en ny læser - Har været inde og kigge på din blog, som jeg finder virkelig spændende med fine fine billeder, så du kan tro at jeg vil være en fast læser fra nu af :-)

    God weekend!
    /Simone

    SvarSlet