torsdag den 7. juli 2011

New things.

Igår var jeg, endnu engang, på handleren og fik igen nogle skønne ting.

Jeg købte mig denne Max Factor False Lash Effect Fusion Mascara i Matas. Den er forholdsvis ny og er en fornyet udgave af mascaraen Max Factor False Lash Effect, den plejer jeg at bruge. På ovenstående billede ses den  nye udgave til venstre og den gamle til højre. Håber den nye giver et lige så tilfredsstillende resultat som den gamle :-)

Denne fine top købte jeg i tøjbutikken Munk og Co. til 250 kr. 
Er af mærket Modström - Kunne simpelthen ikke leve uden!

Jeg købte denne fine fingerring i tøjbutikken M'Sign til 130 kr.
På billedet til højre har jeg også min yndlings ring på, som er et arvestykke.

Og så fik jeg denne søde blondetop af min storesøster, fordi den ikke passede så godt til hende. Normalt synes jeg faktisk heller ikke, at blondetoppe klæder mig specielt godt, men da denne er lidt anderledes og med pufærmer er den faktisk super fin. Den tror jeg nok, at jeg bliver super glad for!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar