onsdag den 24. august 2011

Childhood

Som nogen af jer nok ved, har jeg en dejlig lillesøster på snart 10 år. Hun er en utrolig kærlig og varm pige som stadig har en livlig fantasi og elsker at lege. Jeg tager tit mig selv i, at kigge på hende og tænke på min egen barndom. Jeg havde mange hårde år i folkeskolen med drillerier. Jeg er bare så heldig, at jeg har en fantastisk og omsorgsfuld familie som altid er der og jeg er især, den dag i dag, glad for at jeg havde min storesøster at dele den med.


Der er ting ved min barndom, der stadig følger mig, men jeg er ikke færdig med at være barn. Jeg har stadig fremtids drømme som ender som eventyr, jeg vil stadig gøre de ting jeg godt kan lide, jeg tror stadig på prinsen på den hvide hest.. Men i modsætning til min oprindelige barndom, står jeg op for mig selv nu. Jeg tror på at mobberierne igennem 5 år har gjort mig til en stærkere og mere omsorgsfuld person. Mine glade barndomsdage oplever jeg lige nu og her.

''It is never too late to have a happy childhood''
- Tom Robbins

Ingen kommentarer:

Send en kommentar