torsdag den 25. august 2011

T som i Torsdag - Og træls.

Jeg har kun gået i skole i 16 dage og føler allerede at jeg er ved at drukne i lektier. Jeg har ofte fået at vide, at 2. år på handelsskolen er det klart hårdeste, og jeg flæber nok lidt. Men jeg er efter hånden blevet rigtig forkølet og min hovedpine fortsætter. Jeg er nok ikke den eneste, der synes det er svært at koncentrere sig om lektier når man har det sådan. De lærer jeg har er blevet meget strikse og tjekker om man har lavet sine ting og jeg har egentlig også lovet mig selv at få lavet mine ting i år, men ja.. Man må bide i det sure æble engang imellem ;-) Jeg kan bare glæde mig til imorgen, for der skal jeg til fødselsdag hos en pige fra min klasse. Hun hedder Rikke og er en rigtig skøn pige! Det bliver dejligt med noget tøsehygge med lækkert mad efterfulgt af en bytur. Vi bliver 8 pige fra klassen. Jeg ved bare stadig ikke hvad jeg skal tage på!! Jeg håber derudover, at min forkølelse og hovedpine forsvinder her i weekenden, det ville i hvert fald gøre min hverdag lidt nemmere her i starten af skoleåret :-) Nå, ikke flere brokkerier fra min side. Jeg håber i har haft en lidt bedre dag en jeg og at i får en fantastisk weekend! Kyss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar