mandag den 8. august 2011

Haircut og skolestart.

I dag har jeg været hos min frisør og fået mit hår klippet så det ser friskt ud til skolestart imorgen. Det blev lidt kort, men mit hår vokser heldigvis hurtigt, så skidt med det! Det ovenstående billede er ikke efter jeg blev klippet, men det skal i nok få at se en af de kommende dage. På nuværende tidspunkt er jeg igang med at få mit hår lysere med striber engang imellem, ikke at jeg ønsker at være lyshåret, men jeg har i flere år haft helt mørkebrunt hår, og eftersom jeg fik klippet pagehår sidste sommer har mit hår vokset helt utroligt meget. Min rigtige hårfarve er rød, så der går kun to uger efter jeg har fået farvet mit hår til der er en rød ''fartstibe'' i hovedbunden. Efter at have været helt mørkhåret i fem år bliver det mærkeligt, men håber på et godt resultat i sidste ende.

- Selvom jeg ønskede ferien var længere, bliver det godt at se min skønne klasse igen ♥
Hvornår starter i, i skole eller på arbejde igen? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar