onsdag den 3. august 2011

Sommerhus del 5 - Indkøb

I løbet af ugen i sommerhus fik jeg købt mig en masse fine ting, som jeg synes i skulle se :-)

 Denne fine strik fandt jeg i H&M til 50 kr.

Denne oversize trøje fandt jeg i genbrugen til 20 kr.

Fandt denne fine top med The Beatles i H&M i Tyskland, til 9 Euro.

 I Tyskland ved grænse shoppen fandt jeg en masse ting: Hårfarve, Ice-Tea, øjenskygger, bolsjer, Jelly Beans, champagne, Verdi, jordbær shots, Cosmopolitan, og JP. Chenet.


 Disse fine Friis og Co. sko var på halv pris i Sønderborg, så fik dem med hjem til kun 250 kr.


 Jeg købte denne søde rose af marcipan-rose til min mor, fordi hun er så sød.



Jeg købte mig to fine ringe og fik disse øreringe af min mor som feriegave.

 Fandt denne fine taske i H&M, den var jeg bare forelsket i ved første øjekast!

 Kæresten og jeg købte endnu flere Jelly Beans.


 Jeg har i lang tid ønsket mig et par højttaljede sorte shorts, det blev så til to par.

 Fandt disse søde hvide shorts i genbrugen til 25 kr.

Disse søde lysestager fandt jeg i en brugskunst forretning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar