torsdag den 8. september 2011

++


I dag har været en lang hård dag, men også dejlig. Jeg havde fire timer i skolen efterfulgt af fem timers arbejde. De er rigtig søde på mit nye arbejde og har taget rigtig godt imod mig! Da jeg var færdig med arbejde, tog min søde kæreste og jeg på Jensens Bøfhus, og spiste lækkert aftensmad.. Imorgen skal jeg arbejde igen og skal til at lære hvordan man betjener kassen, det bliver spændende! Men men men, selvom det har været en god dag, så er der sket noget øv.. Min oplader til min bærbare compuer er stået helt af, så jeg kan derfor ikke tænde den nu hvor der ingen strøm er tilbage. Det irriterer mig grænseløst! Det bliver svært skolemæssigt men det kommer også til at påvirke min blog (så lidt om muligt håber jeg) Jeg vil gøre mit bedste. HÅBER det er til at bære over med. Jeg regner med, at kunne låne nogle af mine klassekammeraters opladere i skolen den næste stykke tid og herhjemme bliver det computeren i stuen indtil en ny er købt. Hold da kæft man, hvor er det bare surt show!! Life is a bitch sometimes..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar