onsdag den 7. september 2011

Min dag - kort fortalt.

 Nu kunne man jo nok tro, at jeg havde været til en lækker ansigtsbehandling i dag. Det har jeg ikke. Sagen er den, at fra jeg var 16½ til jeg blev 18 arbejde jeg som hjælpepige i et wellness-center/skønhedsklinik, her i Holstebro, ved navn Bianca Pureskin. Jeg blev sagt op dernede i starten af Maj måned, da jeg fyldte 18, og en ny skulle træde til istedet for mig. Der er nu allerede gået 4 måneder siden, og jeg har ikke haft det store overskud eller tid til at tage ned forbi. I dag blev så dagen, hvor jeg tog derned og hilste på dem alle igen. Min mor bagte en dejlig kage i går aftes som jeg tog med. Jeg blev modtaget med et smil, hvilket gjorde mig glad. Jeg fotalte dem om mit nye arbejde og de var glade på mine vegne.. Kender i det, hvor i føler i har gjort dagens gode gerning? Den følelse fik jeg ved at besøge mine tidligere kollegaer.. Hvordan har jeres dag været, min kære læsere, og hvad har i lavet? :-) Knus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar