torsdag den 1. september 2011

Dejlige dage er værd at huske.

I dag har været en rigtig god dag! En meget nem dag i skolen, en ret god jobsamtale (får først svar i løbet af de næste par dage) da jeg kom hjem tilbragte jeg resteb af dagen med min skønne veninde - I godt selskab med Bezzerwizzer og godter! Nu slapper jeg af og glæder mig til reje-madder med min mor om lidt.








Selv de bedste dage kan indeholde upsere.. Mine dagens upsere:
- Væltede næsten på cykel på vej over en meget trafikeret vej.
- Rev mine trømpebukser i stykker, da jeg hoppede af cyklen for at tage min jakke af, mit hjerte hamrede afsted, da jeg var ved at vælte, jeg fik det meget varmt efter.
- Midt i et godt spil Bezzerwizzer får et sterinlys fat i mit hår og puf, så er der ild i det. Shit, jeg blev bange! Heldigvis er det ikke til at se, men det var en MASSE brændte spidser, der skulle klippes af, øv bøv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar