torsdag den 1. september 2011

Jobsamtale og Anne-Katrine.

I dag skal jeg til jobsamtale i skobutikken Deichmann. Jeg søgte derned for over to måneder siden, så det var på tide, at jeg hørte fra dem. Jeg søgte jobbet, da det var en 6-timers stilling i ugen og det er det eneste jeg behøver, altså på nuværende tidspunkt. Jeg går, som i ved, jo på handelsskolen på mit 2. år, så jeg har i forvejen meget at se til. Min SU er meget høj, så hvis jeg finder mig et arbejde med en masse timer og en meget høj løn, så vil to høje ''indkomster'' jo bide mig i røven i sidste endne, altså med hensyn til skat. Jeg håber jeg får jobbet, så jeg kan få sparet op til min studietur til USA på 3. år -Kryds fingre for mig omkring klokken 13.30! :-)

Billedet her er efterhånden meget gammelt, fra vores første bytur sammen, så det må være omkring to år siden :-) Pigen til højre er en af mine bedste veninder, som jeg har kendt siden jeg gik i 8. klasse, hende og jeg hygger os altid sammen og i dag efter min jobsamtale skal vi hygge os. Sammen spiller vi ALTID Bezzerwizzer (For dem, der ikke har prøvet det, det kan anbefales) Jeg håber, jeg kan nå hjem inden hun har fri og finde spillet og lidt godter frem!

Håber i har en god dag mine søde læsere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar