søndag den 11. september 2011

FEST HOS MANGE!

Først vil jeg gerne sige undskyld for den manglende blogging igår. Jeg var på farten hele dagen, så var kun hjemme om morgenen. Jeg kom sent op og nåede desværre ikke at få tændt den gamle computer i stuen, håber det er okay :-)

I går var en rigtig god dag. Som i jo ved, var jeg til kage-dag hos Maiken fra min klasse sammen med nogle dejlige piger. Det var super hyggeligt og lækkert (billeder kommer på et senere tidspunkt) Efter det tog jeg hjem til min veninde, Katrine sammen med min anden veninde Anne, og spiste aftensmad. Lidt senere kom en tredje veninde Malene. Vi havde et brag af en aften hjemme hos katrine med en masse gamle musik-klassikere. Vi tog senere i byen, som også var super hyggeligt.





De søde og skønne tøser ♥

Der var ingen smukke billeder, at finde, af mig fra i går. Jeg fandt derimod dette havpinlige billede på mit kamera som jeg iøvrigt selv har taget. Kan informere om, at dette sker ofte - Hvis der ikke er kiksede billeder af mig på kameraet, så er der af mine veninder, tror bare ikke de bliver helt så glade, hvis jeg viser dem til hele verden ;-)

 At dette billede er endnu smukkere end det ovenstående, gør det ikke bedre, hvis jeg fortæller jer, at jeg også selv har taget dette. Selvom de er grimme og yderst kiksede, så ELSKER jeg sådanne billeder, de giver i hvert fald noget at både mindes om, men også at grine af! Haha :-D

Lige et billede af de lækre jordbærshots. Mig og pigernes yndlings shots fra diskoteket Buddy Holly :-)

3 kommentarer:

  1. årh! jeg elsker kiksede billeder som man tager af sig selv i en brandert :-D typisk dig og mig egentligt ;-) <3

    SvarSlet
  2. Ja, det er virkelig lige før de er bedre, end de pæne billeder :-D Ja, ret typisk os to. Vi må snart få taget nogle flere, har stadig gave-gajol'en :-) KYS!

    SvarSlet
  3. hahahhaa, den skal vi snart have drukket! efter den, skal der nok komme nogle fantastiske billeder :-*

    SvarSlet