fredag den 9. september 2011

Dagens billede og weekend.

Ikke et specielt pænt billede. Det blev taget til grill og tøsehygge i sommers, det er min veninde Katrine og jeg. Vi kender vel alle det, at vi alligevel elsker nogle af de grimme billeder, fordi de er sjove og et eventuelt dejligt minde :-)



WEEEEEEKEND! Åh, det har jeg ventet på... I dag arbejde jeg igen fem timer og har lidt ondt i mine fødder, da jeg ikke har nogle ordenlige arbejdssko pt (er på to-buy listen). Her om lidt kommer kæresten og sover her, det bliver hyggeligt. Imorgen holder pigerne fra min klasse og jeg STORE-KAGE-DAG. Vi er alle inviteret hjem til Maiken fra min klasse, hun arbejder nemlig hos en bager og har arrangeret et kæmpe udvalg af kager vi skal æde os tykke og glade i - Hvor fed en invitation,  at få, er det ikke lige?? :-D Senere imorgen aften tager jeg i byen med nogle af de søde tøser og søndag tror jeg det er de kære lektier, der trækker. Det bliver en skøn weekend.. Hvad skal i bruge jeres weekend på, og er der noget i ser frem til? :-) Jeg håber i hvert fald, i alle får en  rigtig dejlig en af slagsen! 

2 kommentarer:

  1. FAIL søde Simone!
    Du har skrevet "Vi er alle inviteret hjem til Majken fra min kage"
    HAHA! Og mit navn staves med i!!

    Men er glad for du glædede dig, det var hyggeligt - ses mandag

    SvarSlet
  2. HAHA :-D ved da godt at su staves med I, plejer aldrig at stave forkert, retter det lige!!
    Tror jeg var så opsat på, at ser var kage, at jeg kludrede i det, haha!

    Ja, det var rigtig rigtig hyggeligt maki, ses imorgen!

    SvarSlet