torsdag den 6. oktober 2011

Hvad posen gemmer - Del 1.

Forleden dag viste jeg jer et billede af tre poser. I dag, vil jeg så afsløre hvad der gemte sig i en af dem...

Det er posen her, jeg vil vise jer, hvad der gemte sig i. Posen er fra en butik ved navn ''Havanna Shoes'' Såe, mon ikke i allerede har regnet ud, at det er sko? ;-)

For det er nemlig sko! Det er disse brune skønheder, der var gemt i posen. Jeg har ikke selv købt dem, men fået dem af min søde kæreste, som elsker at forkæle mig. De har lidt det ''ridestøvle'' look, som er moderne lige nu og jeg synes selv de er røvfede i den her farve! De koster 499 kr. og er super lækre at gå i - Jeg er så glad for at han købte dem til mig! Jeg kunne også godt tænke mig et par i sort, men det bliver ikke nu her. Hvad synes i, kan i lide dem? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar