fredag den 7. oktober 2011

Min dag.

I dag var jeg hos frisøren for at få farvet striber og klippet mit hår. Det er blevet helt okay, men jeg er slet ikke vant til at se mig selv med andet end meget mørkt hår, og det er nu blevet en lys, karamel (et eller andet) så det skal jeg lige vænne mig til. Planen er jo, at jeg skal have noget lysere hår, så jeg ikke har en lys/rødlig udgroning konstant. Mit hår vokser nemlig så hurtigt, at man skulle tro det var løgn. Det færdige resultat bliver spændende! Ellers sidder jeg lige nu og skriver en dansk aflevering, der skal afleveres imorgen. Hvis i har læst min blog det sidste stykke tid, så ved i jo nok godt hvad pakken på billedet indeholder.. Jeg fik pakken igår, men har først rigtig haft tid til at studere mine to nye skønheder i dag - I får dem snart at se! Håber også har haft en god dag, og kan i nu sove godt :-) Kys og kram!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar