søndag den 20. november 2011

Yesterday

Først og fremmest: Sorry for dårlig update de sidste par dage, igår havde jeg ikke tid (troede jeg, at jeg havde) og i dag har nettet været nede indtil nu.
Billederne her er fra i går, hvor min mor og stedfar holdte fejrede deres kobberbryllup for deres bedste venner. Festen blev holdt hjemme hos os og vi var omkring 30 mennesker. Mine søskende og min kæreste var der også, og var med til at gøre det til en rigtig hyggelig dag for mig. I køkkenet stod to af mine dejlige veninder og tog sig af serveringen - rigtig sødt og pænt gjort af dem!
De ovenstående billeder er sammen med to af dem jeg holder aller mest af, min storesøster og min kæreste - Og på samme tid får i jo lige at se, hvad jeg havde på, ret smart :-)

Senere på aftenen i går tog jeg i byen med mine to veninder, der stod i køkkenet. Det endte dog med at blive en kort fornøjelse, da min kæreste skulle til lægevagten med nyresten. Det var en lang og hård nat, men han har det lidt bedre i dag, hvilket jeg er rigtig glad for. Det var rigtig synd for ham, lille stakkel :-(

I dag har jeg taget mig lidt af min kæreste og siden har jeg ryddet op derhjemme og spist rester med min familie. Det sidste stykke tid har den stået på International økonomi aflevering, og den vier jeg resten af min dag til.. Puha, lidt af en roman i fik jer der :-D Men jeg håber også, at i har haft en dejlig weekend søde læsere! Kys ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar