tirsdag den 27. december 2011

DIY huller

Det kunne ikke blive mere simpelt, men hvis nogen skulle være i tvivl, så fortæller jeg jer lige måden hvorpå man kan lave huller i et par jeans så det ser fedt og slidt ud på en cool måde. Man tager selvfølgelig en saks, og så klipper man et hul (jeg gør det mens jeg har mine jeans på, det er bedst da man får en bedre ide om hvad resultatet bliver) man kan så derefter klippe det længere ud til siderne eller større, efter sit ønske. Der efter nuller man simpelthen stoffet, der nu sidder rundt omkring hullet mange gange (god ide at tage bukserne af når dette gøres) så det får denne lidt ''trævlende'' effekt. hvis man ønsker mere slid omkring hullet, kan man bruge sandpapir for at give det mere slidte look (det har jeg ikke gjort i dette tilfælde, men det bliver flot, især også på shorts)
Imorgen poster jeg et indlæg med mit outfit fra den 25. december, som lovet. Der har jeg bukserne her på.

Husk min giveaway med lækre skønhedsprodukter her - Kører indtil d. 10 januar kl. 20.00 :-)

2 kommentarer:

  1. Fede jeans! Virkelig flot blog det må jeg sige :-) Bliv ved med at blogge som du gør!

    Kram mig <3

    # Obfashioned.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Frederikke :-)
    Mange tak, synes også selv resultatet blev ret godt. Og også mange tak for kommentaren på min blog :-)

    Dejligt at få at vide.

    Knus Simone!!

    SvarSlet