tirsdag den 20. december 2011

Simones blog on facebook.

Så mine dejlige læsere! Nu har jeg altså fået oprettet mig en facebook side - til ære for jer! Hvis i går ind på dette link, kommer i altså ind på min nyoprettede facebook side. Så nu er der både mulighed for at følge mig via Google Friend Connect, facebook og blog lovin. På min facebook side vil der komme flere goder og tips til jer. Håber i vil kigge forbi og eventuel synes godt om det, det ville gøre mig rigtig glad :-)

Husk min giveaway med lækre skønhedsprodukter her - Kører indtil d. 10 januar kl. 20.00 :-)

2 kommentarer:

  1. Google Friend Connect lukker ikke ned for dig, fordi du har en blogspot :) Det er for dem, der ikke har en blog hos Blogger.com (altså en blogspot) den lukker ned for :)

    SvarSlet
  2. Hvor underligt. Havde fået noget helt andet at vide, og syntes da egentlig også det var mærkeligt. Men tak for det! :-)

    SvarSlet