fredag den 6. januar 2012

JC is my secret lover.



Tada! Mine nye og vildt lækre Jeffrey Campbell støvler. Jeg har længe ønsket mig disse og er nu den stolte ejer. De er så rå på en måde, der lige passer mig. Som sagt købte jeg dem på Carla F til 1499 kr. Og ja, jeg ved at jeg kan få dem billigere i USA og andet, men jeg hader at betale told, som jeg gjorde med mit andet par JC's. 


Her har vi så dem begge. Sko er en af mine aller største ''passioner'' og jeg elsker de fleste af dem til døde - specielt de her to par.
En dag kan jeg vise jer alle mine sko, hvis det har jeres interesse? :-)

Husk min giveaway med lækre skønhedsprodukter her - Kører indtil d. 10 januar kl. 20.00.

2 kommentarer:

  1. Elsker bare de der sko!! Jeg følger dig nu med bloglovin, for google friend connect forsvinder jo snart :-) Måske du også vil følge mig med bloglovin? :))

    SvarSlet
  2. The killer shoes

    SvarSlet