torsdag den 19. januar 2012

My life today.

Hello sweety pies ♥
I dag er jeg syg, og det er der ikke meget ved.. Min mor har heldigvis ikke rigtig haft meget arbejde i dag, så hun har hygget meget om mig. Det er altid dejligt, når man er syg. Nu skal jeg lave en mindre engelsk aflevering, der skal afleveres imorgen. Hvis jeg ikke får lavet noget særligt her på bloggen i dag, er det altså derfor. Jeg håber på at være frisk imorgen igen, så vi blogges ved enten senere eller imorgen :-)

PS. Jeg ved jeg er dårlig til at svare på jeres kommentarer lige for tiden. Min computer går i stå stort set hver gang jeg skal til at svare, ved ikke hvorfor? Men jeg har altså set alt det i skriver og spørger om :-) I går lånte jeg på mine forældres computer for at få svaret på et par kommentarer, og skal også snart gøre det igen, hvis min fortsætter med at gå i stå fremover.

Hav en dejlig dag, kys..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar