lørdag den 4. februar 2012

Torsdag aften i billeder.

Lidt billeder jeg tog i Torsdags da jeg for alvor kunne få prøvet min nye iphone. Alle billederne er taget med en app, der hedder Vintage Cam. Billede 1 og 2 var da jeg gjorde mig klar derhjemme. Billede 3 og 4 var da håret var sat og tøjet var kommet på, billede 5 var da jeg skulle til at ud af døren og var 100% klar til at indtage byen med mine veninder, billede 6 var en flaske Verdi og champagneglas med en kæmpe stor slags stjernekaster-dims fra en annonym person, billede 7 og 8 er af mine søde veninder og vores elskede røde drinks. Det var en rigtig god aften!

I går da jeg vognede var jeg snot-forkølet så det vil noget, og det samme er jeg i dag! Jeg har været nød til at melde mig syg på arbejde og aflyse en aftale med en veninde. Det er bare super super øv, og hold op hvor hader jeg at være syg! Især i weekenden..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar