fredag den 3. februar 2012

Yesterdays outfit - New pink jacket

Jacket - H&M Top - From my mother's young days Jeans - Gina Trocot Shoes - Defeeter

I går aftes tog jeg i byen med to veninder, og jeg iførte mig min nye pinke habitjakke. Jeg købte den i H&M i Herning til
enten 179 eller 199 kr, husker det ikke helt. Jeg købte også i tre andre farver - dem får i snart at se tøser!

/ Translation: Yesterday my girlfriends and i went out to party. I wore my new pink jacket that i bought in H&M in Herning.
The price of the jacket is 179 or 199 danish kroner. I bought the same jacket in three other colors - You will se them very soon!

2 kommentarer:

  1. Hvor er de lækre sko fundet søde tøs?:-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandt dem på Miinto tilbage i April.
      De er fra Defeeter. Jeg tror ikke de er til at finde nogen steder, har nemlig før ledt efter dem for en der hedder Lene. Jeg ved at den hvide model hedder 'defeeter alarice' men kan altså ikke huske om den sorte også hedder det smukke.

      Knus :-)

      Slet