fredag den 23. marts 2012

Lights will guide you home..


I dag har været en smuk dag. Jeg var til begravelse i min kærestes familie, som jeg også skrev i går. Det var første gang min kæreste nogensinde har været til en begravelse, og han klarede det så flot. Der var så mange smukke blomster og så mange der var kommet for at sige et sidste farvel. En begravelse er en sørgelig men smuk ting, en dag hvor man skal huske at mindes alt det gode man har oplevet sammen. Coldplay - Fix you blev spillet i kirken, da det var hendes yndslings sang, og den passede så fint til dagen i dag..

Med hensyn til blogging, så kommer der snart et bedre flow i det, det lover jeg. Dette har bare været og er langt vigtigere for mig lige nu, og jeg har som sagt ikke været det det inspirerede hjørne de seneste dage. Håber i forstår, knus <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar