mandag den 2. april 2012

My day and my darling.

Min darling (hund) Liva og jeg. Et forsøg på at tage et billede med hende endte med at hun skulle slikke sig om munden.. jeg troede hun ville slikke mig i hovedet, så frem kom funnyface som i kan se. Synes bare hun ser så sød ud, og at billede er lidt sjovt.

I dag skaljeg på arbejde fra 12-18, så jeg hopper snart på cyklen. Der har været rigtig tralvlt på mit arbejde de seneste dage, så der er sikkert også tempo på i dag. Selvom jeg arbejdede i fredags og lørdags, skla arbejde i dag, på onsdag og lørdag, så nyder jeg dog stadig at jeg har ferie fra skolen. Jeg havde brug for lidt ro i hovedet, kan jeg mærke! Jeg har lavet et planlagt indlæg til  jer, det kommer senere i dag, og er en ting jeg købte i går :-) God dag lovers! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar