mandag den 2. april 2012

Yesterday i bought..

Denne smukke kjole fra mærket Cover. Den er egentlig meget simpel, og det er derfor jeg er vild med den. Det er en kjole man kan bruge til fest med lidt smykker og en pæn make-up, men også sagtens til hverdag med et par sorte nylonstrømpebukser. Jeg har købt den på hjemmesiden www.members.com, det er en hjemmeside, der altid har rabatter på en masse ting. Kjolen koster normalt 349 kr. og bl.a. købes på Nelly, men ved at købe den på members inden for de næste to dage, kan man få den til 140 + 39 kr's fragt. Jeg har bestilt den i en xs, da den er lidt stor i det. Det bliver spændende at se, om den er pæn på, når den kommer med posten :-)

1 kommentar:

  1. Hvor er den dog virkelig smuk! Forresten skal jeg lige have dig til at skrive til min mail mette.hl@live.dk - ang. armbånde! Venter pakken hjemme onsdag, så skulle gerne have den lavet i påsken.

    Knus

    SvarSlet