søndag den 24. juni 2012

Ebay tips #1


Creepers (shoes) // Sweater // Glitter iphone case // Black bag // Necklace // Bum bag // Galaxy Dress // Galaxy iphone cover // Spiked loafers

Egentlig var det meningen, at jeg ville have taget et par billeder af mit outfit i dag. Hvis man følger mig på min facebook side eller på instagram (simonemichelleandersen), ville man se, at jeg havde lagt et lille ''sneak-peak'' ind af dagens outfit. Men der blev aldrig taget flere billeder af outfittet, sorry guys.. Håber dette kan bruges i stedet for. Jeg har nemlig lavet min første collage med Ebay tips til jer! Jeg er blevet spurgt om jeg ville lave en, og nu skulle det simpelthen være. Jeg er selv kæmpe fan af Ebay og især de lækre priser! Jeg håber i synes om det, for jeg kommer helt sikkert til at lave flere i fremtiden - og i skal være velkommen til at sige til, hvis der er noget i kunne tænke jer, at jeg finder derinde (hvis i evt. selv har svært ved at finde rundt derinde), så skal jeg med glæde forsøge at finde det og inkludere det i en ny collage!

/Translation: If you follow me on my facebook-site or my Instagram (simonemichelleandersen) you would know, that I have posted a ‘’sneak-peak’’ picture of today’s outfit, and my plan for today was actually to take some outfit pictures, but that never really happened, Sorry! Then I decided to make my very first guide with Ebay tips for you guys. I personally love Ebay, so I found a few thinks that I like, so you could get some inspiration. I will definitely create more of these Ebay collages in the future! If you have any wishes for me to find on Ebay, please let me know :-)

1 kommentar: