mandag den 25. juni 2012

Outfit 24.06.12




Waistcoat - Gina Tricot     Leggins - H&M     Shoes - Reebok     Shirt - Second hand     Watch - Asos

Nu hvor jeg snød jer for mit outfit i går, tænkte jeg at jeg ville vise jer det på en lit alternativ måde. Jeg lagde derfor gårdagens klæder frem på gulvet og tog nogle billeder af det. Jeg synes faktisk, der kom nogle gode billeder ud af det. Det er nok ikke sidste gang jeg vil vise jer mit outfit på denne måde.

/Translation: Yesterday I promised you guys to show my outfit, but I didn't keep my promise. That’s the reason why I decided to take these pictures of the outfit on the floor, instead of on me. I actually like the pictures, so I don’t think this would be the last time you will see an outfit-post like this. 

Remember my facebook-site here og bloglovin' here :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar