torsdag den 21. juni 2012

Outfit 07.06.12 - part II

Jeans - Gina Tricot       Skjorte - Second Female       Vest - Gina Tricot       Sko - A-Shine (købt på Ebay)     Clutch - Aldo

Lige lidt flere billeder af mit outfit fra den 7. juni. Dette er et lille planlagt indlæg til jer, da jeg har meget travlt i dag. Jeg er lige nu på arbejde, har været her siden klokken 10 og har fri her kl. 2, så skal jeg cykle alt hvad jeg kan hjem, der kommer nemlig en på besøg - hvorfor og hvem er en lille hemmelighed endnu, fortæller snart mere :-D Når det så er færdig, tager min kæreste og jeg til Århus, vi skal nemlig til hans farfars begravelse imorgen tidlig.. Der kommer derfor også et planlagt indlæg imorgen. Derudover vil jeg lige sige, at jeg har sommerferie nu og jeg har fået 4 i Virksomheds Økonomi (et fag jeg har haft meget svært ved) jeg troede ellers at jeg ville dumpe eller få en lille 02'er, men nej 4. Ikke verdens største karakter, men jeg er bare så glad for den! Det var alt hvad jeg havde at sige for i dag, hav en dejlig torsdag! KYS.

Husk min facebook side her og bloglovin' her :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar