søndag den 26. august 2012

Outfit 25.08.12



Kjole - Tiger of Sweden     Sko - Jeffrey Campbell     Clutch - Aldo     Vest - Romwe

First of all: Det var slet ikke mening, at jeg ikke fik blogget i går. Engang i mellem overvurderer jeg mine evner til at nå alt det jeg har planlagt at nå, sorry. Men altså min dag i går gik på arbejde, klargørelse til fødselsdag sammen med en sød veninde og så selvfølgelig fødselsdagen. Således endte jeg med at se ud :-) Kjolen fik jeg i fødselsdagsgave og den får i set mere til imorgen. Second of all: Så ved jeg, at jeg ALTID har min vest på når i får outfitbilleder fra min side af, den er en kæmpe svaghed for mig, men jeg er på afvænning fra den... Om det så går godt er en anden sida af sagen, haha. Hver gang mine veninder eller søster siger at jeg skal tage den af fordi jeg altid har den på, har jeg sjovt nok altid en dårlig undskyldning. Nu skal der skrues lidt ned på det igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar