tirsdag den 30. oktober 2012

My day today..

Godmorgen søde læsere. I dag skal jeg opereres i min næse. Jeg skal opereres for skæv næseskillevæg. Jeg skal derfor have rettet op på skillevæggen, derudover skal jeg have skåret noget af mine muslingeben, fjernet polypper og have brændt lidt af min slimhinde, alt sammen for at kunne trække vejret gennem næsen. Jeg har aldrig rigtig kunnet få vejret gennem næsen kun meget svagt, og nu skulle der gøres noget ved det. Jeg skulle være fyldt 18 for at få operationen lavet, og så var der jo også lidt ventetid derefter, så nu i en alder af 19½ får jeg endelig den operation jeg har ventet på i så mange år. 
Jeg skal lægge sygemeldt i mindst en uge og kommer højst sandsynligt ikke til at ligne en skønhed, jeg vil derudover også have en del smerter. Jeg ved derfor ikke hvor meget blogging det bliver til, men outfit billeder skal i ikke regne med :-)

Det går løs kl. 10.15, wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Hvor fantastisk for dig!
    held og lykke <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare så dejligt at jeg endelig kan få det gjort. Håber det har hjulet når det er helet! og tak for tanken, du er da altid så sød <3 knus.

      Slet