onsdag den 10. oktober 2012

New in - Marc Jacobs.

 Yay, en ny lækker duft og et smukt cover til min Iphone <3

Parfumen fandt jeg faktisk i London lufthavn på hjemvejen. Jeg har ønsket mig denne parfume længe, og pludselig stod den der og kiggede på mig. Jeg kiggede på prisen og var solgt. Måtte slippe intet mindre end 55$ for denne 50 ml. skønne duft. Dog har jeg været en idiot og tage en Eau De Toilette i stedet for en Eau De Parfume. Var vel blændet af min kærlighed, at jeg glemte alt om det. Men whatever, den får bare et par ekstra sprøjt, når jeg bruger den!

Mit smukke nye cover! Ej, hvor jeg bare elsker det. Min veninde Cecilie har et i guld og en anden veninde købte et i roseguld i NYC, da jeg så fik at vide i Washington, at man også kunne få den i sølv, var jeg solgt. Den har kostet mig 40$ i Apple og jeg synes den gør min Iphone smuk at se på. Jeg købte et magen til, til min søster i feriegave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar