torsdag den 11. oktober 2012

Nu er jeg på farten igen, Korea here i come!

Billedet passer godt til turen - bortset fra at han er kineser istedet for.. Så har i også her en lille stemningsvideo til jer, da jeg skal til Gangnam. Det glæder jeg mig vildt meget til!

Det var ikke længe jeg nåede at være hjemme, for nu tager jeg afsted til Korea med min kæreste og hans familie. Vi skal besøge min svigerfar, der er FN soldat dernede og jeg glæder mig så meget. Det bliver så vild en oplevelse, og jeg glæder mig til at suge alt til mig dernede. Det bliver spændende at opleve så anderledes en kultur. 

Der bliver desværre ingen indlæg mens jeg er afsted, det er jeg ked af. Jeg har haft rigtig meget at se til og nærmest druknet i afleveringer, så der måtte prioriteres. Jeg har dog stadig en masse USA updates i ærmet, og når jeg kommer hjem har jeg sikkert også en masse Korea updates til jer. Hav det godt så længe <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar