onsdag den 26. december 2012

Halskæder - Second Female // Sort læderjakke - Modekungen // Grå læderjakke - Minusey // Hvid pelsjakke - Efoxcity // Ur - Marc Jacobs // Sneakers - Rebook // Støvler - Vagabond // Undertøj - Nelly // Ring - Maria Black // Buksedragt - Mads Nørgaard // Lysestager - Kubus (designet af Mogens Lassen)

Lige en god lille ønske/huskeseddel til mig selv her i år 2013. Det er ting jeg længe har ønsket mig, og stadig ikke har fået fingrene i. Lige nu er disse ting nogle af de ting jeg ønsker mig aller mest, og håber derfor at jeg får købt det hele. Der er dog også andre ting, men så kan man jo blive ved i evigheder, haha!

Nu når vi snakker om ønsker.. Mine julegaver kommer snart på bloggen :-) Håber i alle har haft den dejligste jul, knus og kys. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar