søndag den 23. december 2012



Jeans - Won Hundred     Strik - Only     Cardigan - Fra Korea     Sko - Bianco     Halskæde - Fra New York

Så er jeg tilbage på bloggen igen! Jeg havde en meget stresset SRP-periode, så der blev ikke særlig meget tid til at forkæle jer, desværre. Udover opgaven, er der sket nogle ting i mit liv, der har været svært at vænne sig til. Opgaven og disse ting har haft 1. prioritering for mig det sidste stykke tid, da det omhandler min skolegang og mit private liv. Det håber jeg i ville kunne forstå :-) Jeg har nu endelig også fået købt mig et nyt SD kort til mit kamera, hvilket er vildt befriende!

Glædelig 23. december, knus fra mig. 

4 kommentarer:

  1. JEG ER VILD MED DEN HALSKÆDE!!! :-O <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde :-) Er også vildt glad for den!

      Slet
  2. Ved du hvor man kan få en cardigan ligende? Den er super fed! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)
      Nej, jeg ved det faktisk desværre ikke. Et bud ville være, at kigge på eBay måske?

      Slet